Girav - Magento (Hyvä) webshop met integraties

Magento 2 applicatie met Hyvä en meerdere integraties (onder andere Monta WMS)

Ben je het zat dat je t-shirts voortdurend uit je broek kruipen? Of zijn ze misschien wel lang genoeg, maar veel te breed? In 2010 hebben de oprichters van Girav dit geweldige merk uit noodzaak opgericht, omdat ze als geen ander begrijpen wat de doelgroep doormaakt. Sinds 2011 verzorgen we met trots de Magento webshop en omliggende e-commerce applicaties van Girav. 

Ga naar www.girav.nl
2011
Klant sinds
5
Aantal landen
8
Scrumteam leden

Team en expertises

    Laurens, Lead Product Owner
    Name:
    Laurens
    Role:
    Lead Product Owner
    Maarten, Back-end development
    Name:
    Maarten
    Role:
    Back-end development
    Hans, Front-end development
    Name:
    Hans
    Role:
    Front-end development
    Dennis, Back-end development
    Name:
    Dennis
    Role:
    Back-end development
    Jarno, Digital (UX) Designer
    Name:
    Jarno
    Role:
    Digital (UX) Designer
    Henk, Product Owner
    Name:
    Henk
    Role:
    Product Owner
    Jonathan, Front-end development
    Name:
    Jonathan
    Role:
    Front-end development
    Tom, Strategie en business development
    Name:
    Tom
    Role:
    Strategie en business development
    Erwin, Back-end development
    Name:
    Erwin
    Role:
    Back-end development
    Joshua, Front-end Developer
    Name:
    Joshua
    Role:
    Front-end Developer
    HypernodeHyvaIncreaseSqueezelyDeployteqBuckarooTweakwiseMonta

Expertises

Continue verbetering met een dedicated team

De e-commerce applicaties van Girav zijn het resultaat van een duidelijke productvisie, een continu goed gevulde product backlog en de sprints. Samen met het dedicated team van Girav werken we aan voortdurende verbetering van de applicaties, waarbij de gebruikers, klanten en fans centraal staan. Door middel van een duidelijke GO-productroadmap streven we naar een optimale gebruikerservaring en klanttevredenheid.

Hyvä implementatie (thema)
We streven naar een hoogwaardige prestatie van de front-end (het thema) van onze applicatie tijdens de gefaseerde implementatie van Hyvä. We hebben gezamenlijk besloten om deze gefaseerde aanpak te volgen, zodat we al vroeg waarde kunnen toevoegen voor de gebruikers. De productpagina is als eerste opgepakt.
Personalisatie toepassing
In de applicatie gebruiken we Tweakwise, Deployteq en Squeezely om de webshop verder te personaliseren op basis van het profiel van de gebruiker. De front-end en de applicatie passen zich hier moeiteloos op aan.
PIM (Akeneo) systeem
Met behulp van het [Akeneo](https://mooore.nl/blog/akeneo) (PIM) systeem kan Girav eenvoudig producten beheren, verrijken op basis van families en attributen, en grootschalige wijzigingen planmatig doorvoeren. Dit alles direct gesynchroniseerd met de webshop.
Pagebuilder van WPCI
Met behulp van de pagebuilder WPCI kan Girav zelfstandig pagina's en blogs opbouwen en een combinatie van waardevolle en aansprekende visuele content toepassen. Dit versterkt het merk Girav en zorgt voor een verhoogde engagement van de bezoekers.
No-nonsense, daar houden we van bij Girav

Een eigen scrum team is voor ons essentieel en we hechten veel waarde aan de mogelijkheid van direct contact tussen de verschillende disciplines binnen het team. De samenwerking tussen Girav en Mooore Digital kunnen we betitelen als no-nonsense. Bevalt iets niet, denken we dat het beter moet of kan, loopt één van ons ergens tegenaan? Dan laten we het elkaar weten. No-nonsense en direct, open en transparant.

Girav

Technieken in deze case

Een goede technische basis is essentieel voor het creëren van succes. Daarbij mogen randzaken zoals OTAP, SLA, End-to-End testing, monitoring en dergelijke niet ontbreken. Al deze elementen dragen bij aan een robuuste en stabiele applicatie en dragen daarmee bij aan het behalen van de gewenste resultaten.

  • Hyvä

    Voor een optimale performance van de front-end en eenvoudige doorontwikkeling.

  • Laravel

    Voor altijd een passende maat is een maatwerk applicatie ontwikkeld met Laravel om dit zo goed te integreren voor de gebruiker.

  • ReactJS

    Voor een snelle maatkiezer en een checkout met een optimale performance.

  • Magento 2

    De e-commerce applicatie is opgebouw met het Magento 2 platform van Adobe.

Hoe we waarde toevoegen aan jouw applicatie

We begrijpen dat het toevertrouwen van een project of de doorontwikkeling van je landschap of applicaties geen kleine stap is. Daarom is ons proces, met duidelijke stappen, een essentieel onderdeel in ons werk.

Ons doel is om onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring te bieden, zelfs als het gaat om onboarding. Bekijk hier de ervaringen van andere klanten of neem direct contact met ons op. Een Product Owner kan je het proces heel goed uitleggen.

Neem contact op

Ons proces

  1. Voorstellen

    Elkaar voorstellen, onze expertise en werkwijze toelichten, maar ook zeker vraag en aanbod op elkaar afstemmen. Wij hebben veel te bieden, maar we vinden het belangrijk om de echte behoeften goed in kaart te hebben.

  2. De case

    Wij zorgen ervoor dat we voldoende informatie hebben en vooraf schetsen we hoe de case zien, zonder ingewikkelde offertes, om zo ons idee over de aanpak in een duidelijk (financieel) overzicht te presenteren. Wij hechten waarde aan een kort en bondig proces en vinden het belangrijk om geen features te "verkopen", maar inhoudelijk te kijken naar de beste oplossingen. Direct contact met de relevante deskundigen is daarbij een crusiaal onderdeel van onze aanpak.

  3. Uitdiepen project

    Het schetsen van de case en prijs-indicatie is de aanzet voor het projectplan waarin de eerste contouren duidelijk geschetst staan. Dit is bij ons altijd vrijblijvend, maar dus ook al zeer sterk inhoudelijk.

    Nadat het project in concept staat zullen we samen onderdelen uitdiepen, als dat nog nodig is.

  4. Start en doorontwikkeling

    Om de samenwerking goed van start te gaan, zijn alle leden van het development-team betrokken op je project, bespreken we alle details en maken we onszelf met alle stakeholders klaar om je project doeltreffend aan te vangen.

  5. Waarde toevoegen

    We streven ernaar om elke sprint waarde toe te voegen aan jouw product. Met feedback en review als belangrijk onderdeel van het (werk)proces (Scrum) heb je continue grip op inhoud en ontwikkeling. We houden van Agile werken en directe en open communicatie staan in dienst van een sterke aanpak, waarbij we graag met een no-nonsense houding werken.

Behoefte aan meer antwoorden?

Vragen zijn er om te stellen, maar hebben we het antwoord al dan vind je ze hieronder. Heb je nog steeds een vraag? Stel 'm gerust of neem contact met ons op .

Werken jullie met een product roadmap?

We vullen onze product backlog doelgericht vanuit een zogenaamde GO roadmap. De roadmap is altijd gebaseerd op een duidelijke productvisie met heldere doelen, gericht op het creëren van maximale waarde voor onze gebruikers. Het is de motor achter ons werk en hoe we als team aan het werk zijn. Onze product owners vertellen je er graag meer over.

Werken jullie met vaste teams?

Bij ons staat het werken met vaste, dedicated teams voorop. We zijn er echter ook van overtuigd dat het belangrijk is om de kwaliteiten van onze sprint deelnemers op de juiste plek in te zetten. Daarom stellen we het meest krachtige team samen voor elke specifieke opdracht maar houden we ook rekening met zaken als domeinkennis, zodat we de maximale waarde kunnen behalen op basis van de inzet.

Hoe pakken jullie een project aan?

Bij projecten geven we de voorkeur aan het werken met een Minimum Viable Product (MVP). Hierdoor kunnen we met een beperkt budget vroegtijdig waarde toevoegen voor de gebruikers. Uiteraard bepalen we de succescriteria samen en houden we ons aan de afgesproken opleveringsdatum. Dit is voor ons vanzelfsprekend.

Hebben jullie een koppeling met Monta?

In deze case maken we gebruik van een koppeling met het Monta systeem. Hiervoor hebben we een module ontwikkeld waarmee verzendmethodes kunnen worden opgehaald in de checkout, en een module waarmee orders kunnen worden overgezet naar het Monta systeem. Ons team is bekend met het Monta systeem en kan daardoor efficiënt werken aan de implementatie van deze koppeling.

Hebben jullie ook Scrum Masters in jullie team?

Het proces is van groot belang voor ons. Bij onze projecten werken we volgens de Agile methode en daar zorgt de Scrum Master voor een soepel proces. Hoe beter de sprintdeelnemers de klant kennen, hoe beter ze het proces daarop kunnen aanpassen. Onze teams zijn zo zelfsturend mogelijk.

Gerelateerde blogs

DevelopmentMagento
Je Magento platform veilig up-to-dateGa naar dit blog
DesignDevelopmentMagento
Je organisatie agile laten werkenGa naar dit blog
DesignDevelopmentMagento
Dilemma: de retrospective of een extra feature?Ga naar dit blog
Bekijk alle blogs