Fotobehang.com - Van Luma naar Hyvä voor extra schaalbaarheid en tempo

Een Hyvä webshop met veel ruimte voor schaalbaarheid (vertalingen en Figma tokens) door het flexibele design system

Binnenkort is de volledige case beschikbaar.

Voor Fotobehang.com (en hun andere webshops) hebben we een nieuwe Magento Hyvä-webshop gerealiseerd, waarbij veel aandacht is besteed aan het design system en de schaalbaarheid. Dit omvat onder andere een vertaalmodule, de mogelijkheid om het thema aan te passen met design tokens, en het zelfstandig produceren en lanceren van landingspagina's. En dat met een flink portie tempo. 

Ga naar www.fotobehang.com
2019
Klant sinds
15+
Aantal landen
6
Scrumteam grootte

Team en expertises

    Fabio, UX en front-end development
    Name:
    Fabio
    Role:
    UX en front-end development
    Erwin, Back-end development
    Name:
    Erwin
    Role:
    Back-end development
    Maarten, Back-end development
    Name:
    Maarten
    Role:
    Back-end development
    Jarno, Digital (UX) Designer
    Name:
    Jarno
    Role:
    Digital (UX) Designer
    Hans, Front-end development
    Name:
    Hans
    Role:
    Front-end development
    Laurens, Lead Product Owner
    Name:
    Laurens
    Role:
    Lead Product Owner
    Joshua, Front-end Developer
    Name:
    Joshua
    Role:
    Front-end Developer
    HypernodeHyvaSendcloudMollieDeployteq

Expertises

Van Luma naar Hyvä

In het begin van onze samenwerking met Fotobehang.com hebben we gezamenlijk besloten om af te stappen van Luma (thema vanuit Magento aangeboden). We kozen voor de combinatie van Hyvä en Headless, waarbij de [product configurator](https://mooore.nl/services/digitale-product-configurators-ecommerce) fungeert als het Headless component in de webshop. Tijdens het ontwikkelen van het thema lag de focus direct op schaalbaarheid, aanpasbaarheid en de mogelijkheid om pagina's zelfstandig te lanceren.

Laurens Bloemert

Product Owner betrokken bij Fotobehang.com

Hoe we waarde toevoegen aan jouw applicatie

We begrijpen dat het toevertrouwen van een project of de doorontwikkeling van je landschap of applicaties geen kleine stap is. Daarom is ons proces, met duidelijke stappen, een essentieel onderdeel in ons werk.

Ons doel is om onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring te bieden, zelfs als het gaat om onboarding. Bekijk hier de ervaringen van andere klanten of neem direct contact met ons op. Een Product Owner kan je het proces heel goed uitleggen.

Neem contact op

Ons proces

  1. Voorstellen

    Elkaar voorstellen, onze expertise en werkwijze toelichten, maar ook zeker vraag en aanbod op elkaar afstemmen. Wij hebben veel te bieden, maar we vinden het belangrijk om de echte behoeften goed in kaart te hebben.

  2. De case

    Wij zorgen ervoor dat we voldoende informatie hebben en vooraf schetsen we hoe de case zien, zonder ingewikkelde offertes, om zo ons idee over de aanpak in een duidelijk (financieel) overzicht te presenteren. Wij hechten waarde aan een kort en bondig proces en vinden het belangrijk om geen features te "verkopen", maar inhoudelijk te kijken naar de beste oplossingen. Direct contact met de relevante deskundigen is daarbij een crusiaal onderdeel van onze aanpak.

  3. Uitdiepen project

    Het schetsen van de case en prijs-indicatie is de aanzet voor het projectplan waarin de eerste contouren duidelijk geschetst staan. Dit is bij ons altijd vrijblijvend, maar dus ook al zeer sterk inhoudelijk.

    Nadat het project in concept staat zullen we samen onderdelen uitdiepen, als dat nog nodig is.

  4. Start en doorontwikkeling

    Om de samenwerking goed van start te gaan, zijn alle leden van het development-team betrokken op je project, bespreken we alle details en maken we onszelf met alle stakeholders klaar om je project doeltreffend aan te vangen.

  5. Waarde toevoegen

    We streven ernaar om elke sprint waarde toe te voegen aan jouw product. Met feedback en review als belangrijk onderdeel van het (werk)proces (Scrum) heb je continue grip op inhoud en ontwikkeling. We houden van Agile werken en directe en open communicatie staan in dienst van een sterke aanpak, waarbij we graag met een no-nonsense houding werken.

Behoefte aan meer antwoorden?

Vragen zijn er om te stellen, maar hebben we het antwoord al dan vind je ze hieronder. Heb je nog steeds een vraag? Stel 'm gerust of neem contact met ons op .

Werken jullie met vaste teams?

Bij ons staat het werken met vaste, dedicated teams voorop. We zijn er echter ook van overtuigd dat het belangrijk is om de kwaliteiten van onze sprint deelnemers op de juiste plek in te zetten. Daarom stellen we het meest krachtige team samen voor elke specifieke opdracht maar houden we ook rekening met zaken als domeinkennis, zodat we de maximale waarde kunnen behalen op basis van de inzet.

Van Luma naar Hyvä, zijn jullie daar bekend mee?

Ja, dit is een case die we vaak in praktijk voorzien komen en we ervaring in hebben. Inmiddels hebben we voor meerdere webshops de migratie uitgevoerd en direct extra schaalbaarheid toegepast met de Mingle (content integratie) en een vertalingsmodule. En is het succes om over te stappen? Gegarandeerd, lees deze case maar! 

Kunnen jullie mijn (Magento) webshop updaten?

Uiteraard kan dat, een up-to-date webshop is voor ons ook erg belangrijk. Iedere shop die wij doorontwikkelen hebben wij graag up-to-date. Wij verzorgen geen "losse" updates, wat inhoudt dat wij niet in te schakelen zijn voor een update. Wij zijn gespecialiseerd in het verbeteren van webshops waar performance en stabiliteits issues spelen.

Gerelateerde blogs

DesignDevelopmentMagento
Je organisatie agile laten werkenGa naar dit blog
DesignDevelopmentMagento
Dilemma: de retrospective of een extra feature?Ga naar dit blog
DevelopmentMagento
Je Magento platform veilig up-to-dateGa naar dit blog
Bekijk alle blogs